Friday, October 10, 2008

Exciting News

I'm riding a horse, the first time in my life!!

last night, Jet was sitting on my lab, trying to put his fingers into my month, i felt a sharp thing in his month, then i touched it, it is his new teeth!
昨天晚上重大发现我们宝宝开始长牙了,他把我的手指放到嘴巴里面去咬,有个尖尖的东西, 我一摸原来是牙齿有点长出来了! 我马上把这个好消息告诉他的爸爸, 他硬是要掰开他的嘴巴看, 宝宝大哭,“看, 爸爸总是用他的大男子主义对待我!我长牙在预料之中有什么大惊小怪的!”要知道宝宝我们等这一天等了很久了呢,看其他8个月的小朋友都已经会爬长牙了,我们宝宝只会用脚趾头爬行。

No comments: